Wednesday, September 30, 2009

2. ‘A Red, Red Rose’ by Robert Burns

This is both a poem and a song, first published in 1794. Burns is one of the most famous Scotsmen in the world and the anniversary of his birth, January 25th, is celebrated around the world with recitations, whisky and haggis (for those that can stomach it). Burns Night undoubtedly features this poem and the lines, ‘O, my love is like a red, red, rose, that is newly sprung in June’.

O my Luve’s like a red, red rose,
That’s newly sprung in June:
O my Luve’s like the melodie,
That’s sweetly play’d in tune.

As fair art thou, my bonie lass,
So deep in luve am I;
And I will luve thee still, my dear,
Till a’ the seas gang dry.

Till a’ the seas gang dry, my dear,
And the rocks melt wi’ the sun;
And I will luve thee still, my dear,
While the sands o’ life shall run.

And fare-thee-weel, my only Luve!
And fare-thee-weel, a while!
And I will come again, my Luve,
Tho’ ’twere ten thousand mile!

No comments:

Post a Comment